17 Mayıs 2011 Salı

Seçme hakkım elimden alındı!

Seçim dönemi yaklaşıyor! Ama bu seçim döneminde ŞEÇME HAKKIMIN TAMAMEN ELİMDEN ALINDIĞINI düşünüyorum. Çünkü seçmek isteğim hiç bir aday yok!

Reklamlar yapılıyor, deniyor ki paranızdan altı sıfır attık, paranız değerlendi. Benim güzel halkım buna inanıyor mu Allah aşkına! Elinizi vicdanınıza koyun, paranın değeri bu kadar kolay mı artıp azalıyor. Ben kendi adıma paradan sıfırlar atılmadan önce 50.000.000 TL 'ye; sütümü, peynirimi, zeytinimi, kaşar peynirimi, tavuğmu makarnamı, pazar alışverişimi, meyvamı sebzemi v.b. uzatmayayım tüm ihtiyaçlarımı giderebiliyordum. Ama şimdi 50 TL ile yanlızca meyva, sebze alır hale geldim. Bu mu paradan sıfır atarak paraya değer kazandırmak dedikleri! Önemli olan sıfırlar değil, alım gücü! Paranın değeri, alım gücü ile ölçülür, sıfırlarla değil.

"Enflasyon oranının tek rakamlı seviyelere çektik, hayaldi gerçek oldu" kullanımı az olan ürünlerin çoğunluğunu oluşturduğu hesaplama şekli ile halk kandırılıyor. Benzinin litresi 4,5 TL oldu, Et desen kilosu 28TL (tabi anguslardan bahsetmiyorum), bu nasıl bir kandırmacadır, alım gücü bu kadar düşmüşken enflasyon tek rakamlı seviyelere düştü demek bence halkı aptal yerine koymaktan başka hiçbir şey değildir.

Diğer tarafta seçime kaydını bile yaptırmayan bir aday! Bunun üzerine ne denebilir ki, yazmaya gerek yok?

Bunlar yalnızca 2-3 örnekten ibaret. Her gelen bir şeyler aldı götürdü bizim insanlarımızdan, yolsuzluklar oldu hep, gelen gitti, giden geri geldi, ama hiç değişmedi. Keşke bu ülkede o kadar güzel işler yapılsaydı da ben yine seçemeseydim. Başarıyı seçemeseydim, ama  dedim ya dostlar seçme hakkım elimden alındı! 

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...