4 Mayıs 2011 Çarşamba

3 Mim Bir Arada:)

Mim 1: Bu Mim Sevgili Deep ve  francesca mckennitt tarafından yollanmıştır.

Duyularımızla ilgili olarak:

En sevdiğin 3 görsel: Yakamozlu bir deniz, pırıl pırıl bir gök yüzünde yıldızlar ve açık bir havada mavi bulutların görüntüsü.

En sevdiğin 3 ses: genelikle yazlık evlerin verandalarında bulunan deniz kabuğu, tahta veya boncuktan yapılan balkon süslerinin sesi(özellikle sedeften yapılmış olanları severim), hafif rüzgarlı bir havada ağaçların çıkarttığı sesi ve yan fülüt sesi.

En sevdiğin 3 tat: kara orman pastası, portakal, çikolata

En sevdiğin 3 koku: elma kokusu, soğanın tencerede kavrulma esnasında çıkarttığı koku ve bebek kokusu

En sevdiğin 3 his: yazın ılık bir rüzgarın yüzüme çarpmasıyla oluşan mutluluk hissi, tatil yapmanın vermiş olduğu huzur, temizlik sonrası huzur.

Mimlediklerim: Zumbi ve aynadaki aksim.
------------------------------------------------------------------
MiM 2: Mr. E tarafından Mimlendim

Mim 'in konusu;Şu an kendi ruh halinizi anlatan, bir ezginin melodisiyle ya da bir şiirin satırlarıyla ya da bir veciz sözle ya da bir resimle aktarınız. Seçim sizin, hangisini istiyorsanız.


Ben  Bruno Mars'tan Just The Way You Are ile anlatmak istedim:) Klibini de ekledim, çok seviyorum bu klibi:)

Mimleneler: incebellibardak, anlık bir şey, huyumkurusun, deep
------------------------------------------------------------------
MiM 3: 3 Mim'inde Sevgili Deep 'ten geliyor:)

Mim konusu: Her seferinde izlemekten zevk aldığınız, vazgeçemediğiniz Yeşilçam yapıtı hangisidir? (çok duygulandığınız, ağladığınız ve güldüğünüz de olabilir)

Yıllar önce kocasından ayrılırken kendisine oynanan oyun yüzünden kızından ayrılmak zorunda kalan bir anne, tatil için gelecek olan kızını göreceği için oldukça heyecanlıdır. Kızını bağrına basmaya hazırlanırken, onun soğuk tavrı karşısında ne yapacağını bilemez.  Oysaki Ayşe babasının bir kadınla evlenmek için onu uzaklaştırdığından habersizdir. Yıllardır ayrı olduğu kızını göreceği için çok heyecanlı bir anne ve yıllardır annesiz kalan bir kızın öyküsünü anlatan bu hikaye hem eğlenceli hem de hüzünlü bir hikaye. Anneler Gününün yaklaştığı bu günlerde tüm annelere armağan olsun. Anneler Gününüz kutlu olsun:).

Mimlediklerim: Mr. E, Serhat ve Sevda

4 yorum:

  1. okudum. yarın dönerim yine. :)

    çok eski mim o.
    2-3 hafta oldu.
    yeni bi mim yaparız artık.
    bu mim geldiğinde blogum kapalıydı benim.
    eski mim yapmayı hiç sevmiyom ben.
    anında yapmayı seviyom.
    başka bi mim yaparız. daha mim çook.

    yeşilçam sonuçlarına yarın eklerim.
    :)

    YanıtlaSil
  2. deep---> sen bilirsin beni genelde sen mimliyorsun zaten:)

    YanıtlaSil
  3. tekrar okudum. pek güzel yanıtlar.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...