21 Nisan 2011 Perşembe

Külü Savruldu!

Aşk mı? Arkadaş mı? Sevgileri kıyaslanabilir mi? İnsan nasıl sever arkadaşını? Ya aşkını? Biri için diğerinden vaz geçer mi? Geçmeli mi? Geçti mi? Yoksa iki sevgiyide kaybetmemek için sonuna kadar direndi mi?

Direnmedi, kolayı seçti, bıraktı gitti. Ateş söndü, kül oldu, külleri rüzgara karıştı, dört bir yana dağıldı. Geride kalan,  geçen eski günlerin hatırına, küllerin izlerini bıraktı. Ama parçaları olmayınca bir yanı eksik kaldı....

Bırakıp giden, dostuna yanarda geri dönerse bir gün, ateşi sönmüş, külleri tükenmiş bir izden ibaret bulacak dostunu. Kalan ömründe küllerin izini sürse, bulup getirse, birleştirse, küllerden ateş yanar mı? "YANMAZ!"


Son Söz: "İkisi de birbirinden ayrılan sevgiler, bence kıyaslamamalı birbiriyle... Ama unutmamalı ki sevgili yokken arkadaş vardı, sevgili giderse arkadaş yine baki kalacak."

10 yorum:

  1. çok sevdiğim bir konuda yazmışsın.
    :)
    bloglar açıldı neyse ki.

    mimini unutma bendeki.
    :)

    YanıtlaSil
  2. evet deep bloklar açıldı artık, bir daha kapanmasın işallah:) mimi gördüm sağ olasın.

    Konuya gelince, İnsan oğlu nede olsa!

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir yazıydı canım.son söze bayıldım.yüreğine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim sevda:) beğendiğine sevindim, hepimizin içinden bir yazıydı:)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. Yanmaz tabii ki :)

    Sen mimlenirsin ama, bloguma bak :)

    YanıtlaSil
  6. :) malesef yanmıyor:)

    ben iki gündür giremiyorum senin bloguna davetli kullanıcılar açık diyor:( mim için teşekkürler:) davet edersen cevaplarım zevkle;)

    YanıtlaSil
  7. Kusura bakma şimdi gördüm yorumunu :/ Ben hacklenmiştim de, ayarlarımla oynanmış o zaman. Haberim yoktu benim, herkes söyleyince bloguna giremiyoruz diye, o zaman jeton düştü.. Düzelttim birkaç gün önce :)

    YanıtlaSil
  8. yeni bir mimin var bende.

    YanıtlaSil
  9. francesca----> gördüm mim'i cevaplayacağım teşekkür ederim:)

    deep--->gördüm teşekkür ederim, ama beni mimlemeyi unutmuşsun deep:D

    YanıtlaSil
  10. iyi bakmamışsın ki.
    mimlemiştim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...