11 Nisan 2011 Pazartesi

Dönüş Yolu / Way to Back


Film, 1940 yılında Sibirya'daki farklı milletlere mensup bir grup mahkumun, esir kampından kaçarak,  Sibirya’dan Hindistan’a 6.000 kilometre'lik kaçış öykülerini gözler önüne seriyor. Açlık, soğuk, susuzluk, sıcak gibi temalar ile insan iradesinin nasıl zorlandığını göreceksiniz. Bu filmi izlerken oyuncuları kendi yerinize koyamadan edemiyorsunuz. Filmin yapımcılığını National Geographic Entertainment üstlenmiş ve görüntüler gayet başarılı. Film'de Dragos Bucur, Colin Farrell, Ed Harris, Alexandru Potocean, Saoirse Ronan ve Jime Sturgess gibi isimler rol alırken, son zamanlarda perfonmasını beğenmediğim Colin Farrell bu filmde perform seansını geri kazanmış. Ayrıca 2011 Oscar Ödüllerinde de en iyi makkaj ödülü bu filme verilmiş. Ben beğendim, seyredin derim. İyi seyirler.

2 yorum:

  1. blogunu çok beğendim canım.film tanıtımların çok güzel.biraz daha korku filmleri konusuna değinirsen sevinirim.izlemeye aldım.inşallah güzel paylaşımlar diliyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. sevda--> çok teşekkür ederim:) korku filmlerini bende çok seviyorum ama çok başarılı korku filmleri çıkmıyor malesef, ama geçenlerde izlediğim ve beğendiğim bir korku filmi vardı yazarım en kısa zamanda:)

    YanıtlaSil

Göğü Delen Adam

Yaş 35... Yolun yarısı... Son bir senedir eski ve/veya gelişmemiş diye adlandırabileceğimiz uygarlıkların aslında bizden çok daha g...