25 Mart 2011 Cuma

Hep Şimdilerde Olmak

Bir adam tanıyorum,
Bırakıp gelemez bugünlere,
Hep kendi içinde dünü yaşar,
Gönlü eskilerin peşinde pervane.

Bazı insanlar kolay kolay vazgeçemezler yaşanmış ama bitmiş hikayelerden. Unutamazlar... Aslında unutmak istemezler. Geçmişin izinde bir yaşam sürdürürler ve mutlu olamazlar.

Bir kadın tanıyorum,
Hiç görmedim dünlerde ve bugünlerde
Hep kendi içinde yarınları yaşar,
Aklı olacakların peşinde.

Bazı insanlar hep hayallerinin peşinde koşarlar, koşarlar, koşarlar.... Koşarken de yaşadıkları anlardan keyif almayı unuturlar. Hayallerine ulaştıklarında/ulaşamadıklarında, dönüp de arkalarına bakınca anlarlar acı gerçeği, zaman uçup gitmiştir ve her şey ertelenmiştir. Geleceğin gölgesinde bir yaşam sürdürürler ve mutlu olamazlar.

Bir çocuk tanıyorum,
O hep şimdilerde,
Geçmişten dersler alır büyürken,
Gelecekse yaşadığı anın keyfi ile hayallerinde,

Bazı insanlar, geçmişten ders alır, gelecek için hedefler koyarlar kendilerine. Kendi yaşadıkları anda kaybolmazlar, tadını çıkarırlar. Hayatlarının içinde hiç bir şey kaçırmamış olmanın verdiği hazzı yaşarlar.

İçimizdeki çocuk uyansın artık!

5 yorum:

  1. Evet hadi uyansın! Benimki ağlıyor, uyanık galiba:)

    YanıtlaSil
  2. @Aslısın :)) hep uyanık kalsın ama karnını doyur bence onun, ağlamasın gülsün;)

    YanıtlaSil
  3. Bencede uyansın ortasını tutturabilmek kolay olabilse keşke.

    YanıtlaSil
  4. Çocukların içinde büyük büyüklerin içinde zaman zaman çocuk kalıyorum.Çocukların etkisi mi bu yoksa içimdeki çocuğun mu bilmiyorum ama çocuk olabilmek güzel.

    YanıtlaSil
  5. @ içsel konuşmanın dışa vurumu arada gel gitler olabilir ama, genel olarak şimdiki zamanda yaşamak gerek:)

    @huyumkurusun :)) ne güzel unutsan da bir şekilde hatırlatıyorlar sana

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...