8 Mart 2011 Salı

Ben Kutlamam Beyim Kutlar

Kadın bazen;
Emek veren ve bizi bu günlere getiren,
Başını dayamak istediğinde omuz olan,
Üşüdüğünde kucak olan,
Hastalığında yanında nefes olan,
Unutmayan, unutturmayan,
Sevgisini çoğaltarak, esirgemeden sunan,
Yavrusunu canından sakınan,
Eşine hayat yoldaşı olan,
Yuvayı yuva yapandır.

Gördüğü şiddete rağmen çocuklarına ana olan, kadın olmaya çalışan, güçsüz olduğu için veya giydiği kıyafetler yüzünden tecavüze uğrayan, ayrımcılığa maruz kalan, itilip kakılan kadınlarımızın, insan onuruna yakışacak şekilde yaşayabilecekleri özgür ve daha aydınlık bir geleceğe sahip olmaları dileğiyle. 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Kutlu olsun.

9 yorum:

  1. hepimizin kadınlar günü kutlu olsun :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Nilay YÜCENUR, nice mutlu, özgür günler bizim olsun:) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ah karikatür çok sevimli. bu haftanın sayısı herhalde. daha görmedim. ben de okurum pengueni.

    YanıtlaSil
  4. Kadınlar gününmüz kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  5. deep--> bu haftanın ki mi bilmiyorum internette gördüm hoşuma gitti sizle paylaşayım dedim. Pengueni fırsat buldukça okurum, her hafta okumuyorum:/

    huyumkurusun--> kadınlar günümüz kutlu olsunn:))

    YanıtlaSil
  6. dileklerine tüm yüreğimle katılıyorum...

    YanıtlaSil
  7. 1 Milyon tl lik soru:
    kocasinin baskisiyla kocasinin partisine oy verecek kac milyon kadin var turkiyede?

    YanıtlaSil
  8. ÖZCAN---> :) üzgünüm zengin olamadım:)

    ama yarısından çoğunun bilgisizlikten ve bilinçsizlikten, ve bazılarının da baskı nedeniyle başka partiye oy verdiğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil

Göğü Delen Adam

Yaş 35... Yolun yarısı... Son bir senedir eski ve/veya gelişmemiş diye adlandırabileceğimiz uygarlıkların aslında bizden çok daha g...