28 Şubat 2011 Pazartesi

Sorular ve Cevaplar

Aslında 3 Mim , 1 Ödül yazacaktım bugün ama sevgili Deep geri almış ödülleri mimleri :)) Sevgili huyumkurusun ve deep beni mimlemişler teşekkür ederim

  1. Gün içerisinde eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey: Aramadığım halde iş bulursam çok şaşırırım:)
  2. Gördüğün zaman eğer almazsan uyuyamam dediğin şey: Öyle bir takıntım yok:)
  3. Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey: Diyet mi o da ne? Herşeyle bozarım ben, bugün başlarım yarın biter:)
  4. Uğurun var mı? Uğurlu sayım 8.
  5. Kendine en yakıştırdığın renk: Ben her rengi seviyorum, adım üstünde HerBiRenk
  6. En sevdiğin takın: Yüzüğüm ve incilerim.
  7. Takıntın: Çok ince fikirliyim.
  8. Ben bu şarkıyı duyunca şakırım: BİLMEM Kİ NE DESEM:) Moduma göre değişir.
  9. Solunda ne var? Köşe yastığı

Mimleneler: Denizkabuğu, iincebellibardak ve zumbi.

5 yorum:

  1. İnce fikirli olmak kötü bir şey mi sanki :)
    Bir şey diyeceğim, yazının son kelimeleri sağ taraftaki şeylerin altına giriyor. Gözükmüyor net. Söyleyeyim dedim :)

    YanıtlaSil
  2. :)) sağolasın bende şimdi o işle uğraşıyordum. Kopyala yapıştır yaptım MiM olunca:))

    ince fikirli olmak kötü bir şey değil bencede ama bazen bende takıntı şeklini alıyormuş:D

    YanıtlaSil
  3. aaa ben, ilk defa mimlendim hemen cevaplamalıyım :)

    YanıtlaSil
  4. :)) sevimli yanıtlar :)

    YanıtlaSil
  5. zumbi---> hemen cevaplanmış gördüm:))nice mimlere efendim:)

    deep---> sevimli değil mi?:))

    YanıtlaSil

Göğü Delen Adam

Yaş 35... Yolun yarısı... Son bir senedir eski ve/veya gelişmemiş diye adlandırabileceğimiz uygarlıkların aslında bizden çok daha g...