17 Şubat 2011 Perşembe

Misfits

İşledikleri suçlar nedeniyle, Sosyal Hizmetler bünyesinde çalışan bir grup uyum sorunu çeken genç,
Bir gün bir fırtınaya yakalanırlarsa, ve şimşek onların üzerine düşerse? Ne olur dersiniz?


Tabi ki SÜPER KAHRAMAN olurlar. Yoksa olmazlar mı?
Üzerilerine düşen yıldırımın etkisiyle süper güçler kazanan gençler, bu güçlerini sanılanın aksine Dünyayı kurtarmak için değil de, kendi dertleri için kullanmaya başlarlar. Tabi güçleri zaman zaman onları kurtardığı gibi, zaman zaman da başlarına olmadık belalar açar. 
Misfits Kahramanları

Misfits'in başrollerini Robert Sheehan, Iwan Rheon, Lauren Socha, Antonia Thomas, Nathan Stewart-Jarrett oynamaktadır.  Misfits 2010 yılında, İngiltere'nin Oskar'ı olarak gösterilen BAFTA Ödülleri'nden "En İyi Drama Dizisi" ödülünü kazanmıştır.

Misfits'in intro müziği:

4 yorum:

  1. temanımı değiştirdin :)) yoksa banamı öyle geldi :D

    bunu indiricem bu akşam izliycem bakalım nasılmış :D

    YanıtlaSil
  2. :)) değiştirmedim aynı bol bol resim olduğu için farklı görünmüş olabilir.

    ben çok beğendim farklı bir dizi olmuş:)) IMDB puanıda 9.1:))

    YanıtlaSil
  3. İlginçmiş bak hiç duymamıştım :)

    YanıtlaSil
  4. :)) bizde tesadüf eseri bulduk:) İngiliz dizisi belki ondan duymamışsındır. Ben normalde pek sevmiyorum İngiliz yapımı dizi film vs aksanları garip geliyor ama bu süpermiş:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...