12 Şubat 2011 Cumartesi

Ah Scrat Ah:))

Küçüklüğümde çizgi film saatini hiç kaçırmaz, çizgi film seyretmeyi çok severdim. Hala çizgi filmleri çok ama çok severim. Ama şimdi çizgi film saati beklemiyorum, denk gelirsem seyrediyorum, ya da sinemaya yapılan çok başarılı animasyon çizgi filmleri seyrediyorum. O kadar çok seviyorum ki çizgi film seyretmeyi, çocukluğuma geri dönüyorum, içimi neşe kaplıyor film bitince. İşte size seyredipte çok sevdiğim çizgi filmlerden bazıları;

Yukarı bak hala seyretmeyen varsa hemen seyretsin

Bu çizgi filmde çok güzeldi, seyretmediyseniz tavsiye edilir.

Köfte yağmuruda, sevdiğim çizgi filmler arasında yerini aldı.

Ama biri var ki, Scrat Buz devrinin kahramanlarından Scrat. Devamı çekildiği için midir bilmiyorum ama, onun bir meşe palamudunun peşinde koşan hallerini çok seviyorum.

Birde TV'deki çizgi filmlerden sevdiğim kahramanlar var,
Küçükken en sevdiğim şirin

Dragon Ball burada Sapık bir dede vardı, çok gülüyordum o dedeye:))

ve Sünger Bob tabiki:)) hafta sonları kahvaltı keyfi bizim için, ama söylemeden edemeyeceğim, Küçük Herbirenk tam bir Sünger Bob fanatiği:))

Sanırım ben büyüsem de, bir yanım hep çocuk kalacak;)

Bu bir mim ve mimin konusu "En sevdiğiniz Çizgi Film kahramanız kimdir?" Beni sağ olsunlar, Sevgili deep ve Sevgili huyumkurusun mimlemişler. Ben hastalığımdan dolayı bu mimi biraz geçiktirdim. Mimlediklerimden daha önce mimlenenler varsa, kusura bakmasınlar, zira bu ara pek blogu takip edemedim.

ve bu mim'i ARYA IN NEVERLANDThe KingSerhatKremkramel,  ÖZİ'nin güncesi 'ne gönderiyorum.

2 yorum:

  1. Sadece Şirin Baba'yla Bob'ı tanımam ne olacak :/

    YanıtlaSil
  2. ne olacak?? :)) gönüller bir olacak tabiki:)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...