6 Ocak 2011 Perşembe

Refresh Everything!

Pepsi Co., zamanın dinamizmini vurguladıklarını söylediği logosunu marka tarihinde 10.kez değiştirdi 2011`in gelişiyle birlikte.

CocaCola ile olan rekabetinde özellikle son birkaç yıldır daha geride kalan Pepsi, sanırım çareyi logosunu değiştirmekte ve sosyal olaylara olan duyarlılığını göstermekte bulmayı hedeflemiş. Resmi web sitesini incelediğimde "refresh everything" sloganıyla geç de olsa birşeyleri değiştirmelerinin, yenilemelerinin zamanının geldiğini fark etmiş olduklarını düşündüm. Mevcut sosyal sorumluluk projeleri yerine, çeşitli toplulukların projelerini oylamaya sunan http://www.refresheverything.com Pepsi`nin değişim yolundaki çabasını destekler nitelikte. Bir göz atın derim. Oylamayı kazanan projelere milyonlarca dolar finanse edeceklerini belirten marka, bakalim yeni bakış acısı ve logosuyla Coca Cola Company ile rekabetine kaldığı yerden devam edebilecek mi?

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...