23 Ocak 2011 Pazar

Batıl değil "pozitif" inancınız olsun!!!

Bir mim'imiz daha varmış bu hafta. Geçen defa yazmaya vakit bulamamıştım ama şimdiki batıl inançlar konusuna birkaç cümle de ben yazmak istiyorum. Kuzenimin yazısını okudum ve onun bilmediğim bir yönünü keşfettim sizlerle birlikte.Kara kedi takıntısını...

Bana komik geliyor batıl inançlar genel olarak; ama kim derse ki hiç takıntım yoktur, yalan söylemiş olur:) Ben de tahtaya vururum bazen mesela. Ya da aynı isimde iki kişi görünce geçer bi dilek dilerim aralarında. 

Tüm bunların dışında bir de kendime özgü takıntılarım vardır. Mesela bir konuda ne kadar hayal kurup düşünürsem o kadar uzaklaşırmışım gibi gelir bana. Ya da yolunda giden bir olayı, planı olur olmaz herkesle paylaşırsam mutlaka bir sorun çıkar. O yüzden genelde kendime saklarım bir durum kesinleşmeden, ya da az sayıdaki en yakınlarımla paylaşırım.

Hayatımı şekillendiren, batıl olmayan inancım ise pozitif düşünmenin gücüdür. Olumlu düşünmenin ne kadar önemli olduğunu tam da unuttuğum bir dönemde, bana hatırlatan Kolombiyalı arkadaşım oldu. Eskiden de pozitif bir insan olmama rağmen tam da hayatımın tekdüzeleştiği, uzaklara gidesimin geldiği dönemde olumlu düşüncenin ve birşeyi gerçekten isteyerek o şey için sarfettiğim çabaların sonunda hayatımın en güzel dönemine girdim. O gün bugündür elimden geldiğince pozitif düşünmeye ve bunun önemini etrafımdakilere anlatmaya çalışıyorum.

Batıl değil, pozitif inancınızın olduğu günlere :)

9 yorum:

  1. Hayal etmek hakkında söylediklerin aynen bende de var ama 'Batıl değil,pozitif inancınız olsun.' kesinlikle örnek alınası bir cümle:)

    YanıtlaSil
  2. ben de merdivenin altından geçemem mesela. acayip tırasrım, kendimi engelleyemem de. en komik batıl inancım da birine aşık olursam, sürekli acı çekeceğime olan saplantımdır. bunu değiştirmeyi çok isterdim.

    YanıtlaSil
  3. funda--> sanırım hayallerimize zarar gelmesinden korktuğumuz için tüm endişelerimiz. Ve bu endişeler de negatif enerjiyi getiriyor diye düşünüyorum. Düşünce gücüne çıkıyor yani kapı:)

    aynadaki aksim--> senin komik olarak tanımladığın batıl inancın aslında kendinin de dediği gibi "saplantı"dan başka bir şey değil bence...iyi düşün iyi olsun... ve unutma ki kötü olan her neyse ileride yerine daha iyi birşey olacağı içindir:)

    YanıtlaSil
  4. Evet yine aynı kapıya çıkıyor ne yaparsak kendimize yapıyoruz:)

    YanıtlaSil
  5. @ Aynadaki Aksim altaki yazıları okumadın galiba mim'in var:((

    YanıtlaSil
  6. Olmasını istediğim her ne ise 3-5 gün olmasını istediğim şekli ile hayal ederim.Hiç yanılmadım:)
    Uzun tecrübelerle kazandığım bir güçtür ancak tavsiye ederim:D
    Hayat herşey bizim için bunu unutmadan tat almak güzelmiş.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. @funda aynen öyle ne yaparsak kendimize;)

    @betül birşeyin olmasını istemek tabi ki güzel bir şey, ama asıl güzel olan kısmı bunun için çabalamak:) ama bazı şeyler bazen hiç mümkün olmuyor ama olsun o da güzel, her yenilgi yeni fırsatlar doğurur, pozitif düşünmek lazım her halükarda:)

    YanıtlaSil
  8. Kesinlikle haklısın:)
    Vurgulamak istediğim aslında herseçeneği bilip pozitif düşünce ile yaşamımın kalitesini arttırmak( eksik yazmışım:)). Zaten istemek ve düşünmek adımların bir parçası değilmidir:)

    YanıtlaSil
  9. @funda :))) istemek ve düşünmek aynen dediğin gibi:) pozitif günlere;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...