24 Aralık 2010 Cuma

SİYAH KUĞU / BLACK SWAN


Baş rollerini Natalie Portman, Mila Kunis, Vincent Cassel'in paylaştığı Siyah Kuğu, psikolojik gerilim sevenler için muhteşem bir film.

Thomas Leroy (Cassel) Kuğu gölü balesinin baş balerini, yeni sezonda değiştirme kararı alır. Nina (Natalie Portman) çok yetenekli bir balerindir, fakat ruhunu baleye yeterince yansıtamaz. Nina Leroy'u etkilemiştir fakat, saflığın ve zerafetin temsilcisi Beyaz Kuğu ile, şehvetin ve karanlığın temsilcisi Siyah Kuğuyu aynı anda canlandırması gerekmektedir. Bu esnada  Nina'yı bekleyen bir yeni bir rakip vardır ve o da Leroy'u etkilemeyi başarmıştır. Beyazın siyaha, siyahın da beyaza dönüşmesi esnasında yaşanan psikolojik girdap sizi içine çekecek. Natalie Portman'ın oyunculuğu ve performansı muhteşem. 

Filmin IMDB puanı 9,0 ve Gösterim tarihi 25 Şubat. Filmin puanını görünce dayanamadım izledim. İyi seyirler.
Ben filme 10 üzerinde 8,0 veriyorum.


4 yorum:

  1. :)) çocuklarla seyretmeyin ama:)

    YanıtlaSil
  2. Bayılırım bu kadına, not ettim ben de.

    YanıtlaSil
  3. :) zaten filmden çok Portman'ın oyunculuğuna benim de puanım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...