22 Aralık 2010 Çarşamba

Satranç


Satranç kitabı ile, dört yıl önce bir yaz tatilinde tanışmıştım. Satranç oynamayı çok sevmeme rağmen, aynı  isimli bu kitabı okurken çok sıkılacağımı düşünmüştüm. Fakat kitabı elime almamla bitirmem bir oldu. Savaş sırasında işkence gören bir adamın, satranç sayesinde hayata nasıl tutunduğunu ve savaş sonrasında karşısına çıkan bir satranç şampiyonu ile oynadığı kıyasıya  oyunu anlatan bir psikolojik öykü. Bir kez daha bilinçaltının ne kadar kuvvetli bir silah olduğunu anlıyorsunuz öyküyü bitirdiğinizde.

Kitabın tanıtım özeti için;  

4 yorum:

  1. Ben de çok beğenerek okumuştum.

    YanıtlaSil
  2. okuyan---> elime aldığımda akıp giden kitaplardan biriydi kesinlikle:)

    YanıtlaSil
  3. sana katılıyorum... beni de etkilemişti...

    YanıtlaSil
  4. okuyuan--->:) hem psikolojik gerilim hem dezekice kurgu:)az rastlanır:)

    YanıtlaSil

Göğü Delen Adam

Yaş 35... Yolun yarısı... Son bir senedir eski ve/veya gelişmemiş diye adlandırabileceğimiz uygarlıkların aslında bizden çok daha g...