16 Aralık 2010 Perşembe

İstanbul'un kaç tepesi var?

Fotoğraf İstanbul'un en yüksek binası Sapphire'den 236 m.'den 9 Aralık 2010 sabahı çekilmiş…

En öndeki bina Tekfen Tower…
Sonra Kanyon,
Metrocity,
Tat Towers ve
Çamlıca tepesi...


Yukarıdaki yazı ve  fotoğraf mailime gelmiş, bende sizlere aktarmak istedim.

Bu resmi görünce, küçüklüğüm aklıma geldi. Küçücükken tek hayalim bulutların üzerinde oynamaktı. Düştüğümde hiç canım acımayacak sanır, pamuk gibi bulutların üzerinde zıp zıp zıplayabileceğimi zannederdim... ve küçükken bu manzarayı, bu kadar yakından görebilmek benim için hayaldi... Yıllar sonra bu fotografı gördüm ve sordum kendime , İstanbul'un kaç tepesi var? diye.

11 yorum:

  1. Şahane bir fotoğraf değil mi? Ben de küçükken bulutlarla ilgili aynı fikre sahiptim. Yan yana gelsek kesin ilk buluta atlar, zıplamaya çalışırdık demek, çocukken :)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle nefes kesici bir fotoğraf:)) ah çocukluk ah... ne de kadar kolay gelirdi o zaman bize bulutlarda yarış yapmak:))

    YanıtlaSil
  3. Hah aynısını değil sadece küçükken, hâlâ hayal ederim ben :)) çocuk dizilerinde böyle şeyler gördüğümde imrenirdim..

    Müthiş bir fotoğraf.. sayenizde görmüş oldum, sağolun :)

    YanıtlaSil
  4. rica ederim ne demek :))

    büyüyünce de çocuk olabilmek gibisi yok:))

    YanıtlaSil
  5. Müge, aslında bana da hala o pamuk yığınları, atlasam beni taşırlarmış gibi gelir.

    YanıtlaSil
  6. Evet Aslı, bana da öyle geldiğinden hala hayalinden vazgeçebilmiş değilim ya.. :)
    var mısın deneyelim ;)

    YanıtlaSil
  7. bende varım;) kabul ederseniz:))

    YanıtlaSil
  8. hadi arkadaşlar bundan sonraki ilk uçak seyahatinde kağıyı falan açar atlarım ben :)

    YanıtlaSil
  9. kapıyı yazmak istemiştim :))

    YanıtlaSil
  10. tamamdır o zaman:)) saatlerimizi ayarlayalım mı?;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...