8 Aralık 2010 Çarşamba

Av Mevsimi


Yavuz Turgul'un yönettiği, Şener Şen, Çetin Tekindor, Cem Yılmaz, Melisa Sözen ve Okan Yalabık'ın baş rollerini paylaştığı filmin fragmanını ilk izlediğimde, muhteşem bir film olduğunu düşünmüştüm. Fakat film benim için tam bir hayal kırıklığı oldu. Bu söylemimden, seyredilmeyecek kadar kötü olduğu izlenimine kapılmayın, sadece fragmandaki o gizemli görüntülerden, filmde eser yok.

Film, polisiye mi yoksa dram mı olduğuna karar verememiş, gel gitler içerisine sıkışmış kalmış. Tabiki içerisinde iki hatta üç türü barındıran filmler var, çok da başarılı ama, bu filmde iki duygu da ağır basmamış, ortada asılı kalmış sanki.

Filmde özellikle Cem Yılmazı çok başarılı buldum. Fakat insanların Cem Yılmaz'a yapıştırdığı yaftadan olsa gerek, filmin komik olmayan bölümlerinde dahi, sırf Cem Yılmaz olduğu için, salondan kahkaha sesleri yükseliyordu, bana garip geldi. Fakat Cem Yılmaz'ın söylediği Hayde türküsü muhteşemdi. Evde bilgisayardan dinledim, sinemadaki altı kanal sesin verdiği hazzı kesinlikle alamadım.

Kısacası oyunculuklara lafım yok, ama senaryo üzerinde biraz daha çalışmak gerekirmiş. İyi Seyirler

Av Mevsimi - Cem Yılmaz Türkü - Hayde

Filmedeki bir diğer güzel şarkıda ;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...